Hotellerne er ikke selv klar over, hvor nemt det er at lade personlige oplysninger komme i de forkerte hænder, fordi alt for mange hoteller stadig sender bookingkoder og ikke kryterede mails til gæsterne som bekræftelse på deres bookinger. Det er konklusionen i en ny rapport fra Symantec, som har gennemset over 1.500 hotel hjemmesider i 54 lande, skriver Mashable ifølge Kursuslex.

2 ud af 3 hoteller lækker detaljer om gæsterne, fastslår rapporten. Det vil sige navne, e-mail adresser, postadresser, mobilnumre, kreditkort detaljer og pasnumre.

Læs mere om historien her.

Har du fået læst?

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne