2018 blev endnu et godt år for BC Hospitality Group A/S, og arbejdet med identificering af attraktive investeringsmål inden for ledende internationale hotel brands fortsætter, fortæller direktøren.

"Vi har præsenteret et godt regnskab og er tilfredse med 2018-resultatet. Vi holder kadencen, hotelaktiviteterne er stabile og vi har yderligere optimeret i forhold til organisering og afvikling af messer, kongresser og arrangementer. Vi tænker, som altid, i nye bæredygtige tiltag og innovative løsninger i branchen ud fra et helheds synspunkt med gæsten og kunden i centrum. Alt dette er direkte målbart i en meget høj grad af lønsom kunde- og medarbejdertilfredshed, " udtaler Allan L. Agerholm, koncernchef og CEO i BC Hospitality Group A/S.

"Med vores position som ledende i den danske hotel-, møde- og kongresindustri er vi forpligtet, og ikke mindst dedikeret til, at have konstant fokus på at skabe enestående oplevelser for vores gæster. Oplevelser baseret på vores kerneværdier, som er gensidig respekt, vindermentalitet, service i særklasse og "Responsible Hospitality" samlet under vores mantra: Hosting Moments That Matter" tilføjer Allan L. Agerholm.

BC Hospitality Group bød ca. 1,2 mio gæster velkommen i 2018, hvoraf ca. 600.000 var hotelgæster.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne