”Med ansættelsen af Lonnie Grønbech Pape gør vi et scoop”, udtaler direktør Camilla Frost. ”Jeg er ikke mindre end henrykt”.

”Jeg føler, at Lonnie passer perfekt ind i vores måde at drive hotel på. Vi elsker gæster, nærvær og ikke mindst at have orden i tingene. Alt det kan jeg mærke, at Lonnie vil bidrage positivt til – hun har et service gen ud over det sædvanlige, og det elsker vi jo her på hotellet”.

Lonnie kommer med en alsidig fortid både som faglærer på receptionistuddannelse på Tech College og som receptionschef og Revenue Manager på Scandic The Reef i 12 år. Yderligere har Lonnie været med til at starte og åbne Strandhotellet i Blokhus, også som receptionschef.

At Lonnie som helt ung var ansat i receptionen tilbage i 1995 skaber ikke mindre glæde. Allerede der kunne vi jo spotte, at her var et talent ud over det sædvanlige.

Lonnie bliver receptions- og personalechef og starter 1. juli 2019.

Skal hoteller selv køre taxa med gæsterne?

Der er for lang ventetid på taxa, især uden for de større byer, skriver Erhverv+ Fyn. Og problemet er den nye taxalov, som har gjort det uattraktivt at køre taxature uden for byerne, hvor de fleste kunder er.

Badehotel i millionsalg: Svensk investor tilbød sig

Svømmebassinet skulle opgraderes til spa, og gæsterne skulle indlogeres både i hverdagen og weekenden. Det var nogle af ambitionerne kapitalforvalteren Artha havde, inden de investerede millioner i Marienlyst Badehotel for to år siden, skriver Børsen.

Analyse: Det vælger danskerne hotel efter

YouGov har undersøgt danskernes holdning til de største hotelkæder og feriecentre i Danmark, og spurgt dem, hvilke kriterier, der er vigtigst, når de booker et ophold.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne