Hans Nis-Hanssen får nu til opgave at samle, koordinere og gennemføre salget på vegne af fire hoteller i Danmark. Som ny sales manager i Ligula Hospitality Group får han salgsansvar for Copenhagen Plaza, Mercur Hotel, Richmond Hotel og Copenhagen Star.

I forbindelse med ansættelsen af Hans Nis-Hanssen siger Country Manager Danmark, Christer Lundberg:

”Det glæder os meget at kunne byde Hans velkommen i Ligula familien. Vi er glade for, at vi kan forstærke vores organisation i Danmark med en person, som medbringer værdifulde kompetencer og professionel erfaring fra branchen.”

”Set som hotelkæde, er Ligula et utroligt spændende projekt. Jeg ser frem til at skulle opbygge, udvikle og pleje hotellernes kunder. Samtidig er hotellerne i København, hoteller jeg har kendt hele mit liv, hoteller med liv og sjæl samt en spændende historie. Alt i alt en meget udfordrende og spændende opgave jeg går i møde med et hold dygtige kollegaer her på hovedkontoret,” siger Hans Nis-Hanssen.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne