Vil I have feedback og bud på nye løsninger til jeres internationale kommunikation af engelskstuderende på International Virksomhedskommunikation (Aarhus Universitet) ? Jeres virksomhed skal blot afse tid til en briefing af en gruppe studerende i oktober og et møde senere i efteråret, hvor de studerende afleverer deres forslag til engelsk tekst, lyd og billede.

Forslaget kan for eksempel være til jeres website eller sociale medier, men kernen er fortællingen om virksomheden og dens dna.

Målet er, at de studerende får indblik i virksomheder og deres kommunikation, så de kan udvikle et kommunikationsprodukt. På sigt får erhvervslivet dermed bedre medarbejdere.

Er Ii tvivl om I er egnet som virksomhed, eller har I spørgsmål kan I kontakte Dorrit Bøilerehauge, PhD, db@cc.au.dk.

Har du fået læst?

HORESTA frygter vækstpause for dansk turisme

HORESTA er alvorligt bekymret for, at dansk turisme mister momentum de næste to år. Både når det gælder markedsføringen af Danmark som destination og udviklingen af projekter, der kan styrke turisterhvervet.

Trend: App’en efter Facebook

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om Facebooks nye app ’Local’.

Trend: Design din virksomhed til Instagram

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller design af virksomheder med henblik på delinger på sociale medier.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne