”Er du til gratis fadøl? Fri fadøl den første time? 16+ medmindre du er 15 og har sidste skoledag."

Sådan lød ordene i et Facebook-opslag fra et diskotek, men det er ifølge Forbrugerombudsmanden ulovligt at reklamere for alkohol til unge under 18 år, skriver TV MidtVest.

Derfor er seks diskoteker rundt i landet blevet meldt til politiet af Forbrugerombudsmanden.

”Retter diskotekerne deres reklamer mod unge under 18 år, må alkohol ikke indgå i markedsføringen”, siger forbrugerombudsmand Christina Toftegaard Nielsen i en pressemeddelelse.

Har du fået læst?

Hilton klar med nyt varemærke

Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.

Dansk barkæmpe køber op i Aarhus

Opkøbsivrige Rekom Group har netop fået fangst igen. Selskabet overtager London Bar i Aarhus, ifølge CVR-registret. Det er stifter af cocktailbaren Steffan Trie, der sælger baren, skriver FødevareWatch.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne