”Er du til gratis fadøl? Fri fadøl den første time? 16+ medmindre du er 15 og har sidste skoledag."

Sådan lød ordene i et Facebook-opslag fra et diskotek, men det er ifølge Forbrugerombudsmanden ulovligt at reklamere for alkohol til unge under 18 år, skriver TV MidtVest.

Derfor er seks diskoteker rundt i landet blevet meldt til politiet af Forbrugerombudsmanden.

”Retter diskotekerne deres reklamer mod unge under 18 år, må alkohol ikke indgå i markedsføringen”, siger forbrugerombudsmand Christina Toftegaard Nielsen i en pressemeddelelse.

Har du fået læst?

HORESTA frygter vækstpause for dansk turisme

HORESTA er alvorligt bekymret for, at dansk turisme mister momentum de næste to år. Både når det gælder markedsføringen af Danmark som destination og udviklingen af projekter, der kan styrke turisterhvervet.

Trend: App’en efter Facebook

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om Facebooks nye app ’Local’.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne