Den britiske Konkurrence- og Markedstilsyn (Competition and Markets Authority) har foretaget en analyse, der viser, at bookingportaler fortsat bryder reglerne for markedsføring, skriver Independent.co.uk.

I februar bad tilsynet ellers Expedia, Booking.com, Trivago, Hotels.com, Agoda og Ebooker om at stoppe med at presse kunderne ved at give dem et falsk indtryk af hotellets popularitet, ikke at vise den fulde pris fra start og ved at reklamere med falske rabatter. En ny analyse viser dog, at metoderne stadig bliver anvendt.

Bookingsiderne har fået til september til at rette op. Det betyder dog, at millioner vil blive snydt over sommeren, lyder det fra Rory Boland, der er rejseredaktør hos Which?

Læs hele historien her.

Nyt dansk destinationsselskab klar til marts

Turistforeninger i Vesthimmerland og Mariagerfjord går sammen om at danne et nyt destinationsselskab, Destination Himmerland – gerne også med Rebild Kommune, skriver Standby.dk. I hvert fald har Mariagerfjord og Vesthimmerlands Kommuner sat gang i et fælles destinationsselskab omkring turisme, skriver TV2 Nord.

Spies-chef skifter til Bella Center-gruppen

Eva Lundgren har hele sin karriere været i rejsebranchen. Hun begyndte i 1996 som marketingkoordinator hos Ving Danmark. I 2008 kom hun ind under Thomas Cook Group, hvor hun i dag er Head of Marketing Effectiveness & Planning for Nordeuropa samt Head of Brand & Marketing for Spies.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne