Den britiske Konkurrence- og Markedstilsyn (Competition and Markets Authority) har foretaget en analyse, der viser, at bookingportaler fortsat bryder reglerne for markedsføring, skriver Independent.co.uk.

I februar bad tilsynet ellers Expedia, Booking.com, Trivago, Hotels.com, Agoda og Ebooker om at stoppe med at presse kunderne ved at give dem et falsk indtryk af hotellets popularitet, ikke at vise den fulde pris fra start og ved at reklamere med falske rabatter. En ny analyse viser dog, at metoderne stadig bliver anvendt.

Bookingsiderne har fået til september til at rette op. Det betyder dog, at millioner vil blive snydt over sommeren, lyder det fra Rory Boland, der er rejseredaktør hos Which?

Læs hele historien her.

Destinationsdirektør: ”Vi laver ikke turismefremme fra et elfenbenstårn”

Der var en gang hvor ‘M’ i DMO stod for Marketing. I årevis har det dog været bredt anerkendt, at M stod for Management (Destination Management Organization), altså en bredere og væsentlig mere proaktiv tilgang til egentlig destinationsudvikling end tidligere, mener Jens Müller, formand Danske Destinationer og direktør, Destination Sjælland i en blog på Turisme.nu.

Han satte Færøerne på menukortet

Markedsføring af Færøerne er den røde tråd i Johannes Jensens arbejde - hvad enten det gælder hans tre hoteller og 15 restauranter, hans rolle som formand for den færøske turistorganisation eller hans post som næstformand i Færøernes største virksomhed.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne