Der kan komme mange gode idéer ud af en gåtur i skoven. Det gjorde der for eksempel, da Rasmus Lybæk for cirka otte år siden gik en tur med sin bror og sin far i familiens private skov ved Als Odde i Himmerland, skriver DR.dk.

Da faren beklagede sig over, at det ikke var muligt at tjene penge på skovhugst længere, spurgte sønnen, om han da ikke bare kunne bygge en hytte i trætoppen, som han kunne leje ud til turister.

”Og af en eller anden grund kunne jeg ikke rigtigt slippe ideen, så jeg har sådan set arbejdet på det siden da”, fortæller Rasmus Lybæk.

Nu er den første hytte så blevet indviet.

Læs hele historien og se billeder af hytten her.

Har du fået læst?

Grønt lys til hoteludvidelse i København

Den norske hotelinvestor Wenaasgruppen får lov at udvide det 544 værelser store Radisson Blu Scandinavia på Amager med en ny hotelbygning på op mod ni etager og en kontorbygning på op mod syv etager. Det er mere end en fordobling af det eksisterende hotel på ca. 35.000 kvm., skriver EjendomsWatch.dk

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne