En ny Fårup App skal gøre det lettere for gæster at planlægge deres besøg – og ikke mindst at håndtere sæsonkort og billetter.

”I bund og grund er oplevelsen i Fårup jo analog, og det har vi ikke tænkt os at ændre. Men målet med vores nye app er at gøre en række praktiske forhold lettere for vores gæster, der efterhånden har forventning om at kunne klare det meste fra telefonen. App’en skal gøre det lettere at være gæst hos os,” siger marketingchef i Fårup Sommerland, Rasmus Mortensen, i en pressemeddelelse.

Via app’en kan der både købes og håndteres billetter og sæsonkort så for eksempel alle i familiens sæsonkort kan være samlet på telefonen. Derudover vil det være muligt at få overblik over kø-tider på udvalgte forlystelser, koncerter og events i parken samt åbningstider i Aquaparken.

Turismefremme

De offentlige investeringer på ca. 650 mio. kr. om året i dansk turisme skal bruges mere effektivt. Samtidig skal der mere fart på digitaliseringen - både for at styrke virksomhedernes drift og forbedre servicen over for turisterne.

Pensionisternes feriebudget vokser

De ældre har fået flere penge mellem hænderne. Blandt andet fordi de har større pensionsopsparinger end tidligere.
Sådan lød forklaringen fra HORESTAs adm. direktør, Katia K. Østergaard, da hun tirsdag morgen forklarede til TV2/News, hvorfor pensionisternes feriebudget er steget med 34 procent på ti år.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne