En ny Fårup App skal gøre det lettere for gæster at planlægge deres besøg – og ikke mindst at håndtere sæsonkort og billetter.

”I bund og grund er oplevelsen i Fårup jo analog, og det har vi ikke tænkt os at ændre. Men målet med vores nye app er at gøre en række praktiske forhold lettere for vores gæster, der efterhånden har forventning om at kunne klare det meste fra telefonen. App’en skal gøre det lettere at være gæst hos os,” siger marketingchef i Fårup Sommerland, Rasmus Mortensen, i en pressemeddelelse.

Via app’en kan der både købes og håndteres billetter og sæsonkort så for eksempel alle i familiens sæsonkort kan være samlet på telefonen. Derudover vil det være muligt at få overblik over kø-tider på udvalgte forlystelser, koncerter og events i parken samt åbningstider i Aquaparken.

Nye tal for de kommende destinationsselskaber

Destinationsselskaberne skal være til at udvikle de lokale destinationer, så Danmark kan være med i den internationale konkurrence om turisterne. For selvom de udenlandske overnatninger i Danmark steg med 3,4 pct. fra 2017 til 2018, går det endnu bedre i en række af de lande, vi normalt sammenligner os med. Både Sverige, Nederlandene, Tyskland og Irland har oplevet en højere vækst end Danmark.

Aarhus kåret som en af verdens nye favoritdestinationer i 2020

Det internationale rejsemedie Travel Lemming og en jury af verdens førende rejsebloggere har netop hædret Aarhusregionen med ’Emerging Destination Award 2020’, og dermed rykker Aarhus ind på en attraktiv liste over 30 nye rejsemål i hele verden, som rejsende anbefales at besøge i 2020.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne