Kransen blev i går eftermiddags hejst ved det nye Zleep hotel i Lyngby, hvor bygherre; Benjamin Capital ApS, totalentreprenør; Pihl & Søn, arkitekt; Årstidens Arkitekter og håndværkere fejrede byggeriets fremgang med et rejsegilde. Hotellets areal måler 5.500 m2, og vil, når det står klart i sommeren 2020, udgøre et seks etagers højt Zleep hotel med 112 værelser.

”Med en placering i Lyngby vil Zleep Hotels være stærkt repræsenteret i Storkøbenhavn med hoteller både nord, syd og vest for hovedstaden, og derfor er det en enormt attraktiv hoteladresse, som vores mange erhvervsgæster vil kunne drage stor fordel af. Det glæder mig, at byggeriet har fået tag på, og jeg vil gerne takke alle for et godt samarbejde”, fortæller Peter Haaber, CEO i Zleep Hotels om det nye hotelbyggeri.

Flere af værelserne på Zleep Hotel Lyngby bliver indrettet som små hotellejligheder, kaldet Zleep Living, til glæde og gavn for hotelkædens langtidsgæster. Værelserne inkluderer et lille køkken med køleskab, vask, elkedel og mikroovn.

Nærmeste nabo bliver Ferraris showroom, men også DTU, Lyngby station og byens hyggelige centrum vil være at finde i gåafstand til hotellet. Fitness World indtager desuden dele af kælder- og stueetage.

Har du fået læst?

Asiatisk hotelkæde vil opføre luksushotel i Grønland

En malaysisk rigmand står bag planer om et 94 værelser stort luksushotel i fire etager i Grønlands hovedstad, Nuuk. Projektet om hotellet i centrum af Nuuk er netop sendt til offentlig høring. Hotellet skal ligge i den såkaldte Kolonihavnen i hjertet af den grønlandske hovedstad, skriver avisen Sermitsiaq på sin hjemmeside. Der er ikke noget om, hvornår hotellets kan åbne, fortæller Standby.dk.
Luksushotellet, der omfatter 94 værelser, restaurant, bar og lounge samt konference og mødefaciliterer samt fitness og spa, skal ligge for enden af Kolonihavnen.
Bag projektet står Berjaya Corporation Group of Companies, der ejer og driver luksushoteller rundt om i Asien og Stillehavsområdet.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne