Anette Hellmund Werenskiold har gennem de sidste 6 år ført VisitLillebælt gennem en digital transformation og løftet turismen i Lillebælt-området ind i den digitale tidsalder, skriver Kursuslex.

Hendes opgaver har blandt andet bestået i at udvikle strategi og koncept for flere online indsatser, som har båret frugt i form af stigning i områdets overnatningstal, markant vækst af oplevelser via bookingplatformen og øget kendskab til området generelt.

Lillebælt-området er i perioden blevet markant mere synlig på landkortet for både ferie - og erhvervsturister, sidstnævnte gennem en opbygning af erhvervsturismesamarbejde på tværs af bæltet under brandet MeetingLillebælt. VisitLillebælt går nu i gang med at finde en ny turistchef.

Analyse: Det vælger danskerne hotel efter

YouGov har undersøgt danskernes holdning til de største hotelkæder og feriecentre i Danmark, og spurgt dem, hvilke kriterier, der er vigtigst, når de booker et ophold.

Ny rapport: Airbnb boomer

Ifølge mediet Skift.com omsatte Airbnb for 33 mia. dollar på booking af private hjem i 2018, og tallet forventes at vokse til 44 mia. dollar i 2019. I 2014 omsatte virksomheden for blot 3,9 mia. dollar.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne