Hotelkæden Deutsche Hospitality købte forleden danske Zleep Hotels, men Deutsche Hospitality – tidligere kendt som Steigenberger Hotel Group – vil også have egne hoteller i Danmark og resten af Norden, skriver Standby.dk.

Det oplyser koncernchef for Deutsche Hospitality, Thomas Willms, til STANDBY.dk

Der bliver ikke tale om at omdøbe nogle af de foreløbig ti Zleep Hotels i Danmark og det enlige i Sverige. I stedet vil Deutsche Hospitality ind med et eller flere af sine egne varemærker. De omfatter det mest kendte, Steigenberger Hotels and Resorts, samt Maxx by Steigenberger, Jaz in the City og IntercityHotel.

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Dansk topdirektør stoppet i international hotelkæde

Et år efter han begyndte som Senior Vice President for de foreløbig 35 Clarion-hoteller, et af de tre varemærker under Petter Stordalens hotelkoncern Nordic Choice Hotels, er danske Christen Bagger netop stoppet.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne