Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Med 56.294 gæster på toppen af Den gamle Lillebæltsbro kan Bridgewalking konstatere en stigning på 18 procent i forhold til 2017.

Derfor hyrer attraktionen nu flere guider til at supplere de 55 ansatte, der i øjeblikket servicerer publikum med alt fra sikkerhed til gode anekdoter og fotos fra turen på toppen.

På de bedste sommerdage når 500-600 gæster at hoppe i kedeldragterne og se Lillebælt fra toppen af den gamle bro. Det svarer til, at et hold på 20 personer sendes afsted fra velkomstcenteret hvert kvarter.

Blog: Hvad skal der blive af København?

København står foran vigtige valg, der afgør hvilken slags hovedstad, vi ønsker. Turismen skaber vækst og arbejdspladser, og byen tiltrækker allerede gæster, som bruger den med omtanke. Derfor bør debatten handle om at udvikle byens styrker i stedet for at begrænse dem, lyder det fra HORESTA.

Log ind