33-årige Nini Andersen skiftede ved årsskiftet sin stilling som marketingchef i børnetøjsvirksomheden Molo ud med sit nye job som director of brand and marketing hos Villa Copenhagen. Københavns nye luksushotel, der hører under norske Nordic Hotels & Resorts, åbner i 2020 i Københavns gamle Centralpostbygning.

Nini Andersen har de seneste seks år arbejdet for Molo, hvor hun har stået i spidsen for virksomhedens nationale og globale brand- og marketingstrategier.

”Det er en ambition for os at finde stærke kompetencer uden for hotelbranchen. Vi vil gerne være med til at gøre tingene på en ny måde, og give vores gæster en anderledes hoteloplevelse, og derfor ser jeg det også som en stor fordel, at vi har nogle gode kræfter, der måske kan trække lidt i en anden retning og give et nyt perspektiv på tingene,” siger Peter Høgh Pedersen, administrerende direktør for Villa Copenhagen.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Hostel-kæde solgt for milliardbeløb

Generator-kæden, der er ejet af den britiske investeringsfond Queensgate Investments, har for 400 millioner dollars – cirka tre milliarder kroner – købt amerikanske Freehand Hotels, skriver Standby.dk.

Kokkedal Slot sat til salg

Kokkedal Slot er sat til salg for 150 millioner kroner, skriver dagbladet Børsen. Og det skal helst drives videre som det luksusresort, den nuværende ejer, Mikael Goldschmidt, har skabt.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne