Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
33-årige Nini Andersen skiftede ved årsskiftet sin stilling som marketingchef i børnetøjsvirksomheden Molo ud med sit nye job som director of brand and marketing hos Villa Copenhagen. Københavns nye luksushotel, der hører under norske Nordic Hotels & Resorts, åbner i 2020 i Københavns gamle Centralpostbygning.
Nini Andersen har de seneste seks år arbejdet for Molo, hvor hun har stået i spidsen for virksomhedens nationale og globale brand- og marketingstrategier.
”Det er en ambition for os at finde stærke kompetencer uden for hotelbranchen. Vi vil gerne være med til at gøre tingene på en ny måde, og give vores gæster en anderledes hoteloplevelse, og derfor ser jeg det også som en stor fordel, at vi har nogle gode kræfter, der måske kan trække lidt i en anden retning og give et nyt perspektiv på tingene,” siger Peter Høgh Pedersen, administrerende direktør for Villa Copenhagen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025