33-årige Nini Andersen skiftede ved årsskiftet sin stilling som marketingchef i børnetøjsvirksomheden Molo ud med sit nye job som director of brand and marketing hos Villa Copenhagen. Københavns nye luksushotel, der hører under norske Nordic Hotels & Resorts, åbner i 2020 i Københavns gamle Centralpostbygning.

Nini Andersen har de seneste seks år arbejdet for Molo, hvor hun har stået i spidsen for virksomhedens nationale og globale brand- og marketingstrategier.

”Det er en ambition for os at finde stærke kompetencer uden for hotelbranchen. Vi vil gerne være med til at gøre tingene på en ny måde, og give vores gæster en anderledes hoteloplevelse, og derfor ser jeg det også som en stor fordel, at vi har nogle gode kræfter, der måske kan trække lidt i en anden retning og give et nyt perspektiv på tingene,” siger Peter Høgh Pedersen, administrerende direktør for Villa Copenhagen.

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne