Marriott Bonvoy er navnet på Marriotts nye loyalitetsprogram, og det træder officielt i kraft fra midten af februar. Det skal dække kædens nuværende bonusprogram, Marriott Rewards, samt de to nye overtagede varemærker, Starwood Preferred Guest (SPG) og Ritz-Carlton Rewards.

I alt har de tre bonusprogrammer over 120 millioner medlemmer.

Efter Marriott overtog Starwood-kæden med blandt andet Sheraton i 2016 har Marriott over 6.700 hoteller fordelt på foreløbig 30 varemærker med snart 1,3 millioner værelser i 130 lande og territorier.

Har du fået læst?

Hotelkæde udvider bonusprogram

Bonusprogrammer bliver stadig vigtigere for hotellerne og regnes som et af deres bedste hjælpemidler i konkurrencen mod søgemaskiner, andre hotelkæder og alternative overnatningssteder som Airhelp.

Bonusprogrammer med 388 millioner medlemmer

Hotelbranchens største bonusprogrammer på verdensplan havde i årets første kvartal 388 millioner medlemmer – en stigning på over 10 procent i forhold til sidste år.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne