Marriott Bonvoy er navnet på Marriotts nye loyalitetsprogram, og det træder officielt i kraft fra midten af februar. Det skal dække kædens nuværende bonusprogram, Marriott Rewards, samt de to nye overtagede varemærker, Starwood Preferred Guest (SPG) og Ritz-Carlton Rewards.

I alt har de tre bonusprogrammer over 120 millioner medlemmer.

Efter Marriott overtog Starwood-kæden med blandt andet Sheraton i 2016 har Marriott over 6.700 hoteller fordelt på foreløbig 30 varemærker med snart 1,3 millioner værelser i 130 lande og territorier.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Marriott vil have større bid af MICE-markedet

Marriott Bonvoy Events’ hjemmeside – MarriottBonvoyEvents.com – skal fungere som et bredt favnende værktøj for møde- og eventplanlæggere. Den nye hjemmeside afløser Marriotts tidligere MICE-hjemmeside: Meetings Imagined, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne