Marriott Bonvoy er navnet på Marriotts nye loyalitetsprogram, og det træder officielt i kraft fra midten af februar. Det skal dække kædens nuværende bonusprogram, Marriott Rewards, samt de to nye overtagede varemærker, Starwood Preferred Guest (SPG) og Ritz-Carlton Rewards.

I alt har de tre bonusprogrammer over 120 millioner medlemmer.

Efter Marriott overtog Starwood-kæden med blandt andet Sheraton i 2016 har Marriott over 6.700 hoteller fordelt på foreløbig 30 varemærker med snart 1,3 millioner værelser i 130 lande og territorier.

Har du fået læst?

Marriott vil have større bid af MICE-markedet

Marriott Bonvoy Events’ hjemmeside – MarriottBonvoyEvents.com – skal fungere som et bredt favnende værktøj for møde- og eventplanlæggere. Den nye hjemmeside afløser Marriotts tidligere MICE-hjemmeside: Meetings Imagined, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne