Hoteller finder konstant nye samarbejdspartnere, og senest er der ved at tegne sig et mønster med bilproducenter, skriver Skift.com.

Den globale trendvirksomhed WGSN fortæller:

”For at skille sig ud i mængde må luksus-brands søge eksklusivitet og relevans. De bør fokusere på partnerskabsaftaler med virksomheder med lignende kundegrupper men andre funktioner for at skabe unikke oplevelser. Et plus et giver tre, hvis det udføres korrekt”, skriver WGSN,

Four Seasons har for eksempel et samarbejde med Mercedes på en række af deres skisportshoteller. Det gælder både større biler, hvor der er plads til ski og nyere modeller til mini-road trips. Waldorf Astoria Hotels & Resorts har netop fornyet deres partnerskab med Aston Martin, hvor gæster kan komme på en såkaldt Aston Martin Driving Experience.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Rejsende vil ikke være del af overturisme

Hvad kommer til at definere turismeerhvervet næste år? Booking.com har givet deres bud, og her nævner platformen ’rise of the second cities’ – altså øget fokus på de byer, som ligger i laget lige under hovedstader m.m.

Nu åbner hotels gastronomiske fyrtårn

Indretningen af Hotel Alsiks nye restaurant, Syttende, er ganske som restaurantens køkken – helt uden dogmer. Materialer, møblement og service er af bedste kvalitet, men der er ingen krav til hverken designtradition eller ophav. Resultatet er den hyggelige minimalisme, der fremover skal være den fysiske ramme om Jesper Kochs gastronomiske vision.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne