Hoteller finder konstant nye samarbejdspartnere, og senest er der ved at tegne sig et mønster med bilproducenter, skriver Skift.com.

Den globale trendvirksomhed WGSN fortæller:

”For at skille sig ud i mængde må luksus-brands søge eksklusivitet og relevans. De bør fokusere på partnerskabsaftaler med virksomheder med lignende kundegrupper men andre funktioner for at skabe unikke oplevelser. Et plus et giver tre, hvis det udføres korrekt”, skriver WGSN,

Four Seasons har for eksempel et samarbejde med Mercedes på en række af deres skisportshoteller. Det gælder både større biler, hvor der er plads til ski og nyere modeller til mini-road trips. Waldorf Astoria Hotels & Resorts har netop fornyet deres partnerskab med Aston Martin, hvor gæster kan komme på en såkaldt Aston Martin Driving Experience.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Københavns nye lufthavnshotel klar før tid

Med 605 værelser bliver det kommende Comfort Hotel Copenhagen Airport under norske Nordic Choice Hotels det største hotel ved lufthavnen. Det bliver nabo til Clarion-hotellet, der også hører under Nordic Choice, skriver Standby.dk.

Klar til årets Danish Travel Awards

For 24. gang arrangerer STANDBY.dk den årlige Danish Travel Awards, og det sker ved et gallaarrangement i Cirkusbygningen i København. Her vil aftenens konferencierer, TV 2-journalisterne Natasja Crone og Rasmus Tantholdt, i år afsløre vinderne af i alt 20 Danish Travel Awards, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne