Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Aalborgs legendariske havnefront med Utzon Center, Musikkens Hus og Nordkraft, kulturbroen, Vestre Fjordpark og det storstilede kunst-projekt på Spritgrunden er alle medvirkende faktorer til, at New York Times, som er et af de største amerikanske medier, finder Aalborg besøgsværdig.
I en netop offentliggjort liste på New York Times’ online nyhedssite er Aalborg placeret som nummer otte ud af i alt 52 steder på verdensplan, der er et besøg værd i 2019. Det er en placering over for eksempel steder som New York City, Las Vegas, Hong Kong og Los Angeles.
Det er i den grad noget, der glæder Rasmus Jerver, direktør i VisitAalborg:
”Det fortæller os jo, at den meget positive udvikling, som Aalborg er inde i - den byudvikling, der pågår, og den måde, vi markedsfører byen på - bliver bemærket internationalt”, siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025