Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Nationalpark Mols Bjerge er et hotspot for outdoor-oplevelser i det østjyske. Området råder over nogle stærke og dedikerede turismeaktører og organisationer – på tværs af fødevarer, overnatning og oplevelser. Projektet 'Et outdoor-center i dansk perspektiv' ville derfor samle alle outdoor-aktørerne et sted, hvor de kunne synliggøre deres tilbud samlet over for de mange gæster i området.
Nationalpark Mols Bjerge og Dansk Kyst- og Naturturismen har i samarbejde sat skibet i søen til projektet. Region Midtjylland og Syddjurs Kommune er gået ind i projektet med økonomisk støtte og som medlemmer af en styregruppe, hvor også Destination Djursland, Naturstyrelsen, Nationalpark Mols Bjerge og Dansk Kyst- og Naturturisme deltager. Projektet er gennemført i samarbejde med konsulentbureauet ORANGE Elevator.
I første omgang er der udviklet et forretningskoncept og en femårig plan samt den online salgsplatform nationalparkoutdoor.dk. Platformen blev testet i løbet af sommeren 2018 med stor succes, og allerede nu har nationalparken fået mulighed for at arbejde videre med den.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024