Marriott har annonceret et nyt samarbejde med Manchester United, der giver medlemmer af hotelkædens nye bonusprogram, Marriott Bonvoy, mulighed for at opleve en VIP-oplevelse med en fodboldkamp og mulighed for at møde nogle af spillerne, skriver Travel News.

”Via partnerskabet med Manchester United kan vi tilbyde unikke oplevelser til medlemmerne af Marriott Bonvoy; de kan bruge optjente bonuspoint til særlige VIP-oplevelser i forbindelse med Manchester Uniteds hjemmekampe,” siger Karin Timpone, marketingsdirektør i Marriott International.

Medlemmer af Marriott Bonvoy har mulighed for at se en af klubbens fodboldkampe og får derudover chancen for en stadionoplevelse, hvor de blandt andet kan møde spillerne eller en klublegende i tunellen før kampstart.

Har du fået læst?

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Dansk topdirektør stoppet i international hotelkæde

Et år efter han begyndte som Senior Vice President for de foreløbig 35 Clarion-hoteller, et af de tre varemærker under Petter Stordalens hotelkoncern Nordic Choice Hotels, er danske Christen Bagger netop stoppet.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne