Marriott har annonceret et nyt samarbejde med Manchester United, der giver medlemmer af hotelkædens nye bonusprogram, Marriott Bonvoy, mulighed for at opleve en VIP-oplevelse med en fodboldkamp og mulighed for at møde nogle af spillerne, skriver Travel News.

”Via partnerskabet med Manchester United kan vi tilbyde unikke oplevelser til medlemmerne af Marriott Bonvoy; de kan bruge optjente bonuspoint til særlige VIP-oplevelser i forbindelse med Manchester Uniteds hjemmekampe,” siger Karin Timpone, marketingsdirektør i Marriott International.

Medlemmer af Marriott Bonvoy har mulighed for at se en af klubbens fodboldkampe og får derudover chancen for en stadionoplevelse, hvor de blandt andet kan møde spillerne eller en klublegende i tunellen før kampstart.

Har du fået læst?

Skal hoteller selv køre taxa med gæsterne?

Der er for lang ventetid på taxa, især uden for de større byer, skriver Erhverv+ Fyn. Og problemet er den nye taxalov, som har gjort det uattraktivt at køre taxature uden for byerne, hvor de fleste kunder er.

Badehotel i millionsalg: Svensk investor tilbød sig

Svømmebassinet skulle opgraderes til spa, og gæsterne skulle indlogeres både i hverdagen og weekenden. Det var nogle af ambitionerne kapitalforvalteren Artha havde, inden de investerede millioner i Marienlyst Badehotel for to år siden, skriver Børsen.

Analyse: Det vælger danskerne hotel efter

YouGov har undersøgt danskernes holdning til de største hotelkæder og feriecentre i Danmark, og spurgt dem, hvilke kriterier, der er vigtigst, når de booker et ophold.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne