Findes der en person, som i den grad har måttet lade sig inspirere af det japanske ordsprog »Fald syv gange. Rejs dig op otte«, er det Anders Aagaard. 

Han er manden bag den succesfulde restaurantkæde Madklubben, der i dag har 18 restauranter på landkortet og et tocifret millionbeløb på bundlinjen, men han er også manden, der flere gange undervejs har været slået tilbage til start. 

”Jeg følte mig fandeme som en fiasko,” fortæller han om oplevelsen med sit første mislykkede erhvervseventyr i podcasten »SuccesKriteriet«. 

Find alle afsnit af podcasten i appen Podcast24syv enten via App Store eller Google Play - eller hvor du ellers lytter til dine podcast. 

Har du fået læst?

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Restauranter omsætter for over en kvart milliard gennem udbringningstjeneste

Takeaway-industrien vokser i Danmark. Det mærker man hos Wolt. Virksomheden kan nu offentliggøre, at der det seneste år er genereret omsætning for en kvart milliard hos de københavnske restauranter via Wolts app. Det sker kun to et halvt år efter, den finske virksomhed etablerede sig i Danmark, og i dag benytter mere end 600 danske restauranter sig af Wolts app til madudbringning.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne