Findes der en person, som i den grad har måttet lade sig inspirere af det japanske ordsprog »Fald syv gange. Rejs dig op otte«, er det Anders Aagaard. 

Han er manden bag den succesfulde restaurantkæde Madklubben, der i dag har 18 restauranter på landkortet og et tocifret millionbeløb på bundlinjen, men han er også manden, der flere gange undervejs har været slået tilbage til start. 

”Jeg følte mig fandeme som en fiasko,” fortæller han om oplevelsen med sit første mislykkede erhvervseventyr i podcasten »SuccesKriteriet«. 

Find alle afsnit af podcasten i appen Podcast24syv enten via App Store eller Google Play - eller hvor du ellers lytter til dine podcast. 

Har du fået læst?

Analyse: Dansk turisme topper 100 mia. kr.

VisitDenmark har fremlagt en række nøgletal for dansk turisme, og de viser blandt andet, at dansk turisme omsætter for mere end 108 mia. kr. Samtidig står erhvervet for 3,7 pct. af den samlede danske eksport.

Sådan minimerer jeres virksomhed madspild fra buffeten

Gæsterne elsker en spændende buffet med et interessant udvalg, men det er ikke billigt, når virksomhederne må bære resterne af maden ud til skraldespanden, når den sidste gæst er gået. HORESTAs miljøchef Mikal Holt Jensen har samlet en række gode råd til, hvordan man minimerer madspildet fra buffeten.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne