Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Accor Hotels hotelvaremærke ibis indfører et nyt koncept på sine hoteller, der skal gøre hotellerne til levende midtpunker, hvor rejsende og lokale kan mødes. Hotelkædens formål med det nye koncept er at styrke relationen mellem gæsterne og de ansatte samt udvide mad- og musikoplevelserne. Det skriver Accor Hotels ifølge TravelNews.dk.
”Hoteller har længe udelukkende været forbundet med overnatning, men det billede er ved at ændre sig, efterhånden som gæsterne forventer et bredere socialt udbud. Dagens rejsende forventer et mere personligt, unikt og inkluderende hotel, der opfordrer til nye møder og oplevelser”, siger Jan Birkelund, ansvarlig for salg og distribution hos AccorHotels i Norden.
De dropper receptioner og erstatter det med en indtjekning via mobilen. Det er meningen, at det nye receptionsfrie koncept er indført på alle ibis’ hoteller inden 2022.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024