Accor Hotels hotelvaremærke ibis indfører et nyt koncept på sine hoteller, der skal gøre hotellerne til levende midtpunker, hvor rejsende og lokale kan mødes. Hotelkædens formål med det nye koncept er at styrke relationen mellem gæsterne og de ansatte samt udvide mad- og musikoplevelserne. Det skriver Accor Hotels ifølge TravelNews.dk.

”Hoteller har længe udelukkende været forbundet med overnatning, men det billede er ved at ændre sig, efterhånden som gæsterne forventer et bredere socialt udbud. Dagens rejsende forventer et mere personligt, unikt og inkluderende hotel, der opfordrer til nye møder og oplevelser”, siger Jan Birkelund, ansvarlig for salg og distribution hos AccorHotels i Norden.

De dropper receptioner og erstatter det med en indtjekning via mobilen. Det er meningen, at det nye receptionsfrie koncept er indført på alle ibis’ hoteller inden 2022.

Læs hele historien på TravelNews.dk.

Har du fået læst?

Ny hotelmand savner personlighed i branchen

Coco Hotel i København V har 90 værelser med en gennemsnitsstørrelse på 15 kvadratmeter. Priserne begynder ved 1200 kr. for et dobbeltværelse. Som noget særligt har hotellet to familiesuiter med to rum en suite med PlayStation og børnesenge i det ene, skriver Børsen.

Hoteldirektør bliver selvstændig

Til nytår slutter et langt kapitel i Grethe Andersens arbejdsliv, når hun efter 22 år siger farvel til jobbet som hoteldirektør på Fuglsangcentret, skriver Fredericia Dagblad.

Grønt lys til hoteludvidelse i København

Den norske hotelinvestor Wenaasgruppen får lov at udvide det 544 værelser store Radisson Blu Scandinavia på Amager med en ny hotelbygning på op mod ni etager og en kontorbygning på op mod syv etager. Det er mere end en fordobling af det eksisterende hotel på ca. 35.000 kvm., skriver EjendomsWatch.dk

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne