Hotelgæster behøver ikke nøjes med en chokoladebar og en flaske med vand, når de på vej ud ad svingdøren skal have noget med på turen, skriver FødevareWatch.dk.

Fra denne uge kan gæster på Scandics 26 hoteller i Danmark finde en stribe convenienceprodukter i hotelkædens shops, som kommer fra restaurant- og cateringkoncernen Cofoco.

"Vi er rigtig glade for vores nye, landsdækkende samarbejde med Scandic. I Cofoco er bæredygtighed centralt forankret i alt, vi gør, og det mantra matcher Scandic perfekt. Fremover vil gæsterne på Scandics danske hoteller nu have mulighed for at finde et bredt udsnit af vores indbydende sandwich, wraps og salater, når den lille sult melder sig. Vi har allerede haft stor succes med vores produkter igennem andre samarbejder, hvorfor vi også har store forventninger her," udtaler August Lund, medejer af Cofoco, i en meddelelse sendt til FødevareWatch.

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne