Hotelgæster behøver ikke nøjes med en chokoladebar og en flaske med vand, når de på vej ud ad svingdøren skal have noget med på turen, skriver FødevareWatch.dk.

Fra denne uge kan gæster på Scandics 26 hoteller i Danmark finde en stribe convenienceprodukter i hotelkædens shops, som kommer fra restaurant- og cateringkoncernen Cofoco.

"Vi er rigtig glade for vores nye, landsdækkende samarbejde med Scandic. I Cofoco er bæredygtighed centralt forankret i alt, vi gør, og det mantra matcher Scandic perfekt. Fremover vil gæsterne på Scandics danske hoteller nu have mulighed for at finde et bredt udsnit af vores indbydende sandwich, wraps og salater, når den lille sult melder sig. Vi har allerede haft stor succes med vores produkter igennem andre samarbejder, hvorfor vi også har store forventninger her," udtaler August Lund, medejer af Cofoco, i en meddelelse sendt til FødevareWatch.

Flere end 1.000 folkeskoleelever blev klogere på erhvervet

Mens gastronom-, tjener- og receptionistelever dystede i konkurrencekøkkenerne ved DM i Skills, havde HORESTA og 3Fs brandingkampagne, Hospitality Career, stillet op med både selfie-stand, spørgehjørne og brancheambassadører. Ambassadørerne stod klar til at dele deres passion for og viden om branchen med de mange folkeskoleelever, der slog vejen forbi Bella Center den 16.-18. januar.

Hotellet Løvtag er en succes

Trætop-hotellet Løvtag på Als Odde er kommet forrygende fra start, skriver Turisme.nu. Gæsterne står i kø for at overnatte med udsigt til trætoppene. Men trætop-hotellet var snublende tæt på aldrig at blive til virkelighed.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne