Restaurant Brands International vil i gang med at lede efter samarbejdspartnere internationalt. Både Burger King, Tim Hortons og Popeyes Louisiana Kitchen skal have vækst i hele verden. Det skriver The Wall Street Journal ifølge FødevareWatch.

Initiativet kommer, efter at væksten har været lille i USA for Burger King og Popeye, og helt flad for Tim Hortons i Canada.

"Vi er stadig underrepræsenteret og har masser af rum til at vokse på markeder i hele verden, inklusive lige her i USA," siger adm. direktør, José Cil, med henvisning til Burger King.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

200 år gammelt værtshus er lukket

I mere end 200 år har det været muligt at nyde en kold øl og ryge en smøg på Hvide Lam på Kultorvet nær Nørreport Station i København. Men nu er det slut. Selskabet bag værtshuset er tvangsopløst, og stedet er lukket for nu, skriver EB.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne