Restaurant Brands International vil i gang med at lede efter samarbejdspartnere internationalt. Både Burger King, Tim Hortons og Popeyes Louisiana Kitchen skal have vækst i hele verden. Det skriver The Wall Street Journal ifølge FødevareWatch.

Initiativet kommer, efter at væksten har været lille i USA for Burger King og Popeye, og helt flad for Tim Hortons i Canada.

"Vi er stadig underrepræsenteret og har masser af rum til at vokse på markeder i hele verden, inklusive lige her i USA," siger adm. direktør, José Cil, med henvisning til Burger King.

Har du fået læst?

Brødrepars forlystelsespark tjener millioner

Djurs Sommerland kom ud af regnskabsåret 2018/2019 med et overskud på 24,4 mio. kr. Det var 1 mio. kr. mere end året forinden, og adm. direktør Henrik B. Nielsen synes, det er meget fornuftigt. Han forventer, at væksten fortsætter, skriver Finans.dk.

Stor burgerkæde er på vej til Tønder

Rygterne har længe floreret i Tønder; At Burger King slår sig ned i byen. Men rygtet er ikke bare et rygte, det er også sandt, forlyder det nu fra Burger King til JV.dk.

Restauranterhvervets jagt efter de næste 15 mia. kr.

Restauranterhvervet har haft en gedigen omsætningsvækst på 11 mia. kr. over fem år til 45 mia. kr. sidste år. Og der er udsigt til fortsat fremgang i branchen, hvis det står til den seneste prognose fra Retail Institute Scandinavia, der dækker de kommende 10 år frem til 2029.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne