Ved Industriferiens start var rekordugen uge 16 i år, som ligger i forbindelse med påske. Men den rekord blev slået i uge 30 (også uge 29 var meget tæt på) og flere gange har LEGO House måtte melde helt udsolgt.

Jesper Vilstrup, administrerende direktør i LEGO House siger:

”Tilbagemeldingen fra vores gæster er, at vi skaber en helt fantastisk LEGO oplevelse for både børn og voksne, og gæsterne holder sig heldigvis ikke tilbage med at fortælle om deres oplevelse i LEGO House til familie og venner. Rigtig mange deler deres oplevelser via sociale medier, og vi kan tydeligt mærke, at kendskabet til LEGO House er steget gennem det sidste år, hvilket jeg er overbevidst om er en af grundene til de flotte besøgstal. Nu har gæsterne en bedre ide om, hvad LEGO House er for en størrelse.”

Zoo lancerer madfestival

Zoo i København inviterer til fem dage med vilde madopdagelser under ZOO Food Festival 21.-25. august.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne