Hotel Koldingfjord øger igen antallet af overnatninger i forhold til tidligere år, og sommeren 2019 bliver dermed den største sommer nogensinde i hotellets historie. Samlet er hotellets omsætning 20 procent større end juli måned sidste år - der også var en god sommer for hotellet ved Kolding Fjord, skriver JV.dk.

Det er fortsat danskere, der fylder mest på Hotel Koldingfjord, og således var over 75 procent af sommergæsterne i juli i år fra Danmark. De øvrige skandinaviske lande er dog ligeledes fortsat godt repræsenterede blandt hotellets gæster, lyder det i en pressemeddelelse fra Hotel Koldingfjord.

”Vi har igen oplevet en positiv stigning i antallet af feriegæster i forhold til tidligere år. Vi oplever ligeledes, at flere gæster bliver lidt længere, når de finder ud af, hvad Kolding-området byder på af fantastiske oplevelser”, udtaler administrerende direktør Peder J. Madsen, Hotel Koldingfjord.

Flere end 1.000 folkeskoleelever blev klogere på erhvervet

Mens gastronom-, tjener- og receptionistelever dystede i konkurrencekøkkenerne ved DM i Skills, havde HORESTA og 3Fs brandingkampagne, Hospitality Career, stillet op med både selfie-stand, spørgehjørne og brancheambassadører. Ambassadørerne stod klar til at dele deres passion for og viden om branchen med de mange folkeskoleelever, der slog vejen forbi Bella Center den 16.-18. januar.

Hotellet Løvtag er en succes

Trætop-hotellet Løvtag på Als Odde er kommet forrygende fra start, skriver Turisme.nu. Gæsterne står i kø for at overnatte med udsigt til trætoppene. Men trætop-hotellet var snublende tæt på aldrig at blive til virkelighed.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne