Samtidig med indtoget i Danmark, er Steigenberger Hotels & Resorts i fuld gang med en relancering af alle sine hoteller. "Evolution Steigenberger" er navnet på den fremtidige trend, der kommer til at præge Steigenberger-brandet. Udover nyt logo og nyt design, inkluderer det kerneelementer som ’velkomstmanagers’ i hotellerne, pop-up museer og modeshows på hotellerne, der inddrager den lokale kultur og musikscene.

Derudover vil Steigenberger bruge strategiske partnere for første gang nogensinde med henblik på at give gæsterne noget merværdi; Eksempelvis vil Steigenbergers limousineservice ’powered by Sixt’ fremover også være tilgængelig med en privatchauffør – eksklusivt for gæsterne. Små kaffefabrikker i lobbyen, forbedring af den berømte morgenmad på Steigenberger-hotellerne samt nye digitale initiativer, såsom en Steigenberger-tablet, vil blandt andet blive en del af det nye ”Evolution Steigenberger”, der er skabt i et samarbejde med gæster og medarbejdere i Steigenberger Hotels & Resorts.

Med en ny, global brandstrategi under navnet "Made in Germany" samt verdensomspændende vækst investerer Deutsche Hospitality millioner i forvandlingen af Steigenberger Hotels & Resorts-mærket. Det er den største investering i Steigenberger-brandets historie. Det første hotel, der bliver forvandlet, bliver Steigenberger Hotel Hamburg, som allerede er i gang med en komplet renovering. Der tilføjes blandt andet en ny tagterrasse, og alle værelser og lobbyen bliver re-designet. De næste opgraderinger er planlagt til Steigenberger-hotellerne i Wien, Amsterdam, Bonn-Petersberg, Bruxelles, Frankfurt, Düsseldorf, Kiel, Berlin, Köln og Dresden.

Har du fået læst?

Grønt lys til hoteludvidelse i København

Den norske hotelinvestor Wenaasgruppen får lov at udvide det 544 værelser store Radisson Blu Scandinavia på Amager med en ny hotelbygning på op mod ni etager og en kontorbygning på op mod syv etager. Det er mere end en fordobling af det eksisterende hotel på ca. 35.000 kvm., skriver EjendomsWatch.dk

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne