Samtidig med indtoget i Danmark, er Steigenberger Hotels & Resorts i fuld gang med en relancering af alle sine hoteller. "Evolution Steigenberger" er navnet på den fremtidige trend, der kommer til at præge Steigenberger-brandet. Udover nyt logo og nyt design, inkluderer det kerneelementer som ’velkomstmanagers’ i hotellerne, pop-up museer og modeshows på hotellerne, der inddrager den lokale kultur og musikscene.

Derudover vil Steigenberger bruge strategiske partnere for første gang nogensinde med henblik på at give gæsterne noget merværdi; Eksempelvis vil Steigenbergers limousineservice ’powered by Sixt’ fremover også være tilgængelig med en privatchauffør – eksklusivt for gæsterne. Små kaffefabrikker i lobbyen, forbedring af den berømte morgenmad på Steigenberger-hotellerne samt nye digitale initiativer, såsom en Steigenberger-tablet, vil blandt andet blive en del af det nye ”Evolution Steigenberger”, der er skabt i et samarbejde med gæster og medarbejdere i Steigenberger Hotels & Resorts.

Med en ny, global brandstrategi under navnet "Made in Germany" samt verdensomspændende vækst investerer Deutsche Hospitality millioner i forvandlingen af Steigenberger Hotels & Resorts-mærket. Det er den største investering i Steigenberger-brandets historie. Det første hotel, der bliver forvandlet, bliver Steigenberger Hotel Hamburg, som allerede er i gang med en komplet renovering. Der tilføjes blandt andet en ny tagterrasse, og alle værelser og lobbyen bliver re-designet. De næste opgraderinger er planlagt til Steigenberger-hotellerne i Wien, Amsterdam, Bonn-Petersberg, Bruxelles, Frankfurt, Düsseldorf, Kiel, Berlin, Köln og Dresden.

Har du fået læst?

Analyse: Det vælger danskerne hotel efter

YouGov har undersøgt danskernes holdning til de største hotelkæder og feriecentre i Danmark, og spurgt dem, hvilke kriterier, der er vigtigst, når de booker et ophold.

Stor hotelkæde ramt af stort databrud

700.000 gæster i Choice Hotels kan have fået stjålet deres personlige data. Databruddet kunne have været undgået, da en sikkerhedsforsker mener, at oplysningerne er blevet gemt på en database, der ikke har været sikker. Det skriver Travelmole.com

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne