Samtidig med indtoget i Danmark, er Steigenberger Hotels & Resorts i fuld gang med en relancering af alle sine hoteller. "Evolution Steigenberger" er navnet på den fremtidige trend, der kommer til at præge Steigenberger-brandet. Udover nyt logo og nyt design, inkluderer det kerneelementer som ’velkomstmanagers’ i hotellerne, pop-up museer og modeshows på hotellerne, der inddrager den lokale kultur og musikscene.

Derudover vil Steigenberger bruge strategiske partnere for første gang nogensinde med henblik på at give gæsterne noget merværdi; Eksempelvis vil Steigenbergers limousineservice ’powered by Sixt’ fremover også være tilgængelig med en privatchauffør – eksklusivt for gæsterne. Små kaffefabrikker i lobbyen, forbedring af den berømte morgenmad på Steigenberger-hotellerne samt nye digitale initiativer, såsom en Steigenberger-tablet, vil blandt andet blive en del af det nye ”Evolution Steigenberger”, der er skabt i et samarbejde med gæster og medarbejdere i Steigenberger Hotels & Resorts.

Med en ny, global brandstrategi under navnet "Made in Germany" samt verdensomspændende vækst investerer Deutsche Hospitality millioner i forvandlingen af Steigenberger Hotels & Resorts-mærket. Det er den største investering i Steigenberger-brandets historie. Det første hotel, der bliver forvandlet, bliver Steigenberger Hotel Hamburg, som allerede er i gang med en komplet renovering. Der tilføjes blandt andet en ny tagterrasse, og alle værelser og lobbyen bliver re-designet. De næste opgraderinger er planlagt til Steigenberger-hotellerne i Wien, Amsterdam, Bonn-Petersberg, Bruxelles, Frankfurt, Düsseldorf, Kiel, Berlin, Köln og Dresden.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne