Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det skulle kun tage den selverklærede kommunikationsnørd Miriam Hindsgaul to år at gøre sig så uundværlig for Knuthenborg Safaripark, at de tildelte hende en plads i ledelsen på Knuthenborg Gods, skriver Berlingske.
Hun skar som det første alt print fra og satsede benhårdt på de sociale medier. Det gjorde hun blandt andet ved at inddrage parkens 140 medarbejdere, der kunne dele deres historier i en Facebook-gruppe. De historier kunne Miriam Hindsgaul bruge på de sociale medier.
”At inddrage medarbejderne på den måde er noget af det, jeg er mest stolt af. Min største force er at kunne sætte en båd i vandet, men hos Knuthenborg har jeg også lært at sejle den i land. Det har været vigtigt for min faglige udvikling,” siger hun.
Miriam er i år startet som kommunikationspartner i Danmarks Radio.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024