Ny online-strategi har tunet gæsternes motivation til at booke ophold hos Small Danish Hotels. På sin nyligt afholdte generalforsamling præsenterede landets største kæde af kroer og hoteller en stigning i overnattende gæster på 16,4 procent og en fremgang i omsætningen på 17 procent fra 2017 til 2018. Dermed fremlagde den landsdækkende hotelkæde sit bedste resultat nogensinde.

 ”Vi har spidset albuerne i den stigende konkurrence fra online-rejsebureauer og deleøkonomisk boligudlejning ved at bygge et system, der holder gæsten i hånden på hele rejsen. Vi er dykket dybt ned i gæstens univers og er kommet op til overfladen med et større fokus på segmentering og bedre fordele ved at booke gennem loyalitetsprogrammet. Strategien skaber vækst, og vi er stolte af, at vi i et stærkt konkurrencepræget marked formår at skabe så stor fremgang,” siger direktør hos Small Danish Hotels, Jørgen Christensen.

 Online-indsatsen har boostet krydssalget på tværs af hotellerne og genereret en omsætningsstigning fra egne bookingplatforme på 42 procent.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne