DGI-byens Hotel i København bliver renoveret fra kælder til kvist. Hotellet skal fremstå med et nyt, urbant look med digital og miljøvenlig fleksibilitet og detaljeomhu i dansk design, skriver ByensEjendom.dk.

Visionen er, at børnefamilier kan boltre sig i værelser med køjeseng og slå sig løs i DGI-byens leisure-områder, mens den forretningsrejsende får nye muligheder for arbejde og afslapning i lobbyens forskellige zoner. Alle kan nyde et design, der kæler for detaljen, og glædes over et hotel, der har miljø i fokus.

Renoveringen omfatter alle 102 værelser, der får nyt udtryk og funktionalitet. Desuden får hotellet en ny lobby med flydende reception.

Har du fået læst?

Grønt lys til hoteludvidelse i København

Den norske hotelinvestor Wenaasgruppen får lov at udvide det 544 værelser store Radisson Blu Scandinavia på Amager med en ny hotelbygning på op mod ni etager og en kontorbygning på op mod syv etager. Det er mere end en fordobling af det eksisterende hotel på ca. 35.000 kvm., skriver EjendomsWatch.dk

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne