Fyns mest kendte konferencehotel, Hotel Nyborg Strand, investerer mere end de fleste i branchen. Men det gik ikke ud over indtjeningen i 2018, hvor hotellet, der er ejet af Nyborg Strand Fonden, for andet år i træk rundede 14 millioner kroner før skat, skriver TV2 Fyn.

Ledelsen betragter årets resultat som tilfredsstillende.

”Resultatet er fremkommet ved et godt købmandskab og moderat prisudvikling,” slår hotellets ledelse fast.

I 2018 begyndte etableringen af et nyt billardrum, som sammen med ombygning af tilstødende stjernebar forventes at stå klar i 2019. Herudover var der i 2018 byggestart på nyt produktionskøkken til 56 millioner kroner.

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne