Som en udløber af udviklingsprojektet støttet af Region Syddanmarks kulturpulje og seks kommuner har projektets leder, Business Region Esbjerg, nu på vegne af verdensarvsstederne udviklet en billeddatabase, som turismeaktører, rejsebureauer og medier kan benytte i deres markedsføring og omtale.

www.syddanskverdensarv.dk indeholder ved premieren flere end 400 film og billeder fordelt på 41 produkter, og der er tekster på dansk, engelsk og tysk.

 ”Vi tror på, at vi for at få endnu flere danske og internationale turister til at rejse til vores område må inspirere dem med tekst og billeder af høj kvalitet. Nu har UNESCO-turismen i Syddanmark fået sin egen database, som turismeaktører frit kan downloade fra og bruge i deres markedsføring”, siger projektmedarbejder Troels Larsen, Business Region Esbjerg.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Airbnb lancerer dyrevenlig oplevelseskategori

Dyreoplevelser er mere end bare en selfie med en hund eller en kattevideo på nettet. Derfor vil Airbnb bringe dyr og mennesker tættere sammen med en ny kategori i deres oplevelsesunivers, skriver Skift.com.

Rejsende vil ikke være del af overturisme

Hvad kommer til at definere turismeerhvervet næste år? Booking.com har givet deres bud, og her nævner platformen ’rise of the second cities’ – altså øget fokus på de byer, som ligger i laget lige under hovedstader m.m.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne