Når 40-årige Mille Schlippe Olsson efter påske vender tilbage efter barsel til Sinatur Hotel & Konference, hvor hun i tre år har været en del af Sinaturs salgsteam, bliver det i en ny stilling som salgschef.

Hun har indtil nu haft titel af key account manager (Øst, Sjælland), men afløser i sit nye job som salgschef Charlotte Rasmussen, der tidligere i år forlod stillingen for at blive salg- og marketingchef på Hotel Koldingfjord.

Mille Schlippe Olsson overtager dermed ansvaret for Sinaturs salgsteam af tre key account managers fordelt på Sjælland, Fyn og Jylland. Der er også i de tre landsdele, at Sinatur har sine seks hoteller og konferencecentre med samlet lige over 400 værelser.

Har du fået læst?

Hotel kick-off

Sæt allerede nu kryds i kalenderen den 19. marts, når HORESTA afholder Hotel kick-off i trekantområdet!

Nærmere information om tid, sted og tilmelding vil komme snarest.

Hilton klar med nyt varemærke

Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.

Ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro

Som et led i de organisatoriske ændringer der er sket i Montra Hotel A/S i 2019 kan virksomheden nu byde velkommen til Ture Lyhne som ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro. Ture Lyhne kommer fra en stilling som Category Developer, Tulip Food Company/DC Foods.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne