Når 40-årige Mille Schlippe Olsson efter påske vender tilbage efter barsel til Sinatur Hotel & Konference, hvor hun i tre år har været en del af Sinaturs salgsteam, bliver det i en ny stilling som salgschef.

Hun har indtil nu haft titel af key account manager (Øst, Sjælland), men afløser i sit nye job som salgschef Charlotte Rasmussen, der tidligere i år forlod stillingen for at blive salg- og marketingchef på Hotel Koldingfjord.

Mille Schlippe Olsson overtager dermed ansvaret for Sinaturs salgsteam af tre key account managers fordelt på Sjælland, Fyn og Jylland. Der er også i de tre landsdele, at Sinatur har sine seks hoteller og konferencecentre med samlet lige over 400 værelser.

Har du fået læst?

Asiatisk hotelkæde vil opføre luksushotel i Grønland

En malaysisk rigmand står bag planer om et 94 værelser stort luksushotel i fire etager i Grønlands hovedstad, Nuuk. Projektet om hotellet i centrum af Nuuk er netop sendt til offentlig høring. Hotellet skal ligge i den såkaldte Kolonihavnen i hjertet af den grønlandske hovedstad, skriver avisen Sermitsiaq på sin hjemmeside. Der er ikke noget om, hvornår hotellets kan åbne, fortæller Standby.dk.
Luksushotellet, der omfatter 94 værelser, restaurant, bar og lounge samt konference og mødefaciliterer samt fitness og spa, skal ligge for enden af Kolonihavnen.
Bag projektet står Berjaya Corporation Group of Companies, der ejer og driver luksushoteller rundt om i Asien og Stillehavsområdet.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne