Dorte Krak har altid stræbt efter at være den mest velforberedte i lokalet - og det vil hun blive ved med, for hun er pinligt bevidst om, at en direktør ikke er mere værd end gårsdagens resultater, skriver Berlingske.

Og det er ikke ren og skær tilfældigheder, der gradvist har ført Dorte Krak til tops i Københavns største hotelvirksomhed. Lige siden hun i 1992 begyndte som salgsassistent, havde daværende adm. direktør Henning Arp-Hansen udset sig Dorte Krak som en kommende hoteldirektør. Han så dog helst, at hun forinden fik erfaring med i bagagen - både fra salgsafdelingen og receptionen.

Selv tilskriver hun vedholdenhed og hårdt arbejde som nøglen til sit løbende avancement i familievirksomhedens hierarki.

”Den tilgang til livet, som jeg er opdraget med, er »business before pleasure«. Tingene er ikke kommet nemt til mig. Til gengæld er jeg så typen, der altid har læst pensum to gange for at kompensere,” siger Dorte Krak.

Læs hele historien her.

Arbejdsgiver: Bæredygtighed hitter hos medarbejdere

Flere konferencecentre prioriterer en grøn og bæredygtig omstilling højt. Umiddelbart bringer det dem ikke forrest i kampen om kunderne, men det gør en forskel i jagten på medarbejdere, skriver Børsen.

Stort dansk hotel har fundet ny direktør

Jan G. Larsen, den nuværende direktør for Storebælt Sinatur Hotel & Konference ved Nyborg, er fra årsskiftet ny i spidsen for Nyborg Strand Hotel & Konferencecenter, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne