Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Tivoli har i foråret, via det strategiske samarbejde med MobilePay, allerede indført, at de som den første forlystelsespark i verden har gjort det muligt at gøre mobile betalinger til en integreret del af gæsteoplevelsen i en stribe sammenhænge. Nu tages der hul på næste fase af øget digitalisering af Tivoli til fordel for gæsterne.
Som den første forlystelsespark i Danmark indfører Tivoli en ny abonnementsordning på årskort, så loyale gæsterne ikke hvert år skal forny deres årskort. Tidligere havde gæsten et årskort, der skulle benyttes i samme år det blev købt. Nu bliver årskortet rullende fra købsdato og gælder 12 kalendermåneder frem, hvilket har været et stort ønske fra Havens gæster.
Der bliver også mulighed for at vælge om man ønsker at betale sit årskort en gang om året eller fordele betalinger pr. måned. Det nye set-up, der introduceres til september, vil sætte nye standarder for gæsteservice.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025