Tivoli har i foråret, via det strategiske samarbejde med MobilePay, allerede indført, at de som den første forlystelsespark i verden har gjort det muligt at gøre mobile betalinger til en integreret del af gæsteoplevelsen i en stribe sammenhænge. Nu tages der hul på næste fase af øget digitalisering af Tivoli til fordel for gæsterne.

Som den første forlystelsespark i Danmark indfører Tivoli en ny abonnementsordning på årskort, så loyale gæsterne ikke hvert år skal forny deres årskort. Tidligere havde gæsten et årskort, der skulle benyttes i samme år det blev købt. Nu bliver årskortet rullende fra købsdato og gælder 12 kalendermåneder frem, hvilket har været et stort ønske fra Havens gæster.

Der bliver også mulighed for at vælge om man ønsker at betale sit årskort en gang om året eller fordele betalinger pr. måned. Det nye set-up, der introduceres til september, vil sætte nye standarder for gæsteservice.

Kendiskok udvider med kebabshop

Umut Sakarya går lidt andre veje end de klassiske flæskestegs-koncepter og udvider nu “imperiet” med en kebabshop. Den kommer til at hedde Guldkebab by Guldkroen, og åbner som en pop up 14. februar og frem til sommerferien på Nørrebro, skriver MigOgKbh.dk.

Tivoli ansætter ny havedirektør

Kasper Schumacher er netop ansat som havedirektør i Tivoli, hvor han også indgår i den udvidede direktion. Han kommer til Tivoli med solid erfaring i bagagen og stærke resultater fra oplevelsesbranchen. Kasper Schumacher har i forvejen stort kendskab til Tivoli, idet han fra 2003 til 2011 var en del af chefgruppen i Tivoli. Kasper Schumacher tiltræder den 23.3.2020.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne