Tivoli har i foråret, via det strategiske samarbejde med MobilePay, allerede indført, at de som den første forlystelsespark i verden har gjort det muligt at gøre mobile betalinger til en integreret del af gæsteoplevelsen i en stribe sammenhænge. Nu tages der hul på næste fase af øget digitalisering af Tivoli til fordel for gæsterne.

Som den første forlystelsespark i Danmark indfører Tivoli en ny abonnementsordning på årskort, så loyale gæsterne ikke hvert år skal forny deres årskort. Tidligere havde gæsten et årskort, der skulle benyttes i samme år det blev købt. Nu bliver årskortet rullende fra købsdato og gælder 12 kalendermåneder frem, hvilket har været et stort ønske fra Havens gæster.

Der bliver også mulighed for at vælge om man ønsker at betale sit årskort en gang om året eller fordele betalinger pr. måned. Det nye set-up, der introduceres til september, vil sætte nye standarder for gæsteservice.

Tivoli vil løfte salg af mad og drikke med bredere udbud

Tivolis nye general manager for food&beverage Jakob Harreby Volquards har siddet i direktørstolen siden oktober 2019, og selv om han ikke vil komme ind på fremtidens konkrete tiltag, har han dog spottet, hvad der skal gøres anderledes for at optimere indtjeningen på segmentet.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne