I takt med den øgede digitalisering, brug af sociale medier og streaming tjenester i Danmark og resten af verden skal virksomheder i dag i langt højere grad tænke disse platforme og kanaler ind i deres markedsføring. Dette gælder også for aktører i hotel-, møde- og turismebranchen. Og der blev netop tænkt nye tanker, da teamet på Bernstorff Slot udarbejdede marketingstrategien for 2018, fortæller Kirsten Daell, direktør på Bernstorff Slot:

”Bernstorff Slot har i dag en relativ høj kendskabsgrad på mødemarkedet, og vi afholder hvert år en lang række møder, selskaber og events på slottet. Men vi ønsker at øge kendskabet yderligere til Slottet og positionere det som det oplagte valg, når man ønsker at afholde møder og konferencer uden for centrum af København”, fortæller hun, og fortsætter:

”Vi har i en årrække udelukkende benyttet os af de mere klassiske markedsføringskanaler, men nu er tiden kommet til at forny vores kommunikation både hvad markedsføringskanaler og indhold angår. Vi skal møde morgendagens gæster og kunder på de kanaler og platforme, de følger, og indholdet i vores kommunikation skal have mere kant, selvironi og humor. Med videoerne ønsker vi at vise, at Bernstorff Slot ikke bare tilbyder smukke, hyggelige og historiske rammer til virksomhedens møder, og at vi møder vores gæster med professionel service på en imødekommende og afslappende vis, men at vi også har ”Plads til det hele”, som er det hele konceptet er bygget på.”

Se nogle af videoerne her:

https://youtu.be/hsn4g7BQA6g 

https://youtu.be/r7YUeVr__eo

https://youtu.be/oROQStqPtLA

https://youtu.be/yxiPHAUGMCo

Har du fået læst?

HORESTA frygter vækstpause for dansk turisme

HORESTA er alvorligt bekymret for, at dansk turisme mister momentum de næste to år. Både når det gælder markedsføringen af Danmark som destination og udviklingen af projekter, der kan styrke turisterhvervet.

Trend: App’en efter Facebook

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om Facebooks nye app ’Local’.

Trend: Design din virksomhed til Instagram

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller design af virksomheder med henblik på delinger på sociale medier.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne