I takt med den øgede digitalisering, brug af sociale medier og streaming tjenester i Danmark og resten af verden skal virksomheder i dag i langt højere grad tænke disse platforme og kanaler ind i deres markedsføring. Dette gælder også for aktører i hotel-, møde- og turismebranchen. Og der blev netop tænkt nye tanker, da teamet på Bernstorff Slot udarbejdede marketingstrategien for 2018, fortæller Kirsten Daell, direktør på Bernstorff Slot:

”Bernstorff Slot har i dag en relativ høj kendskabsgrad på mødemarkedet, og vi afholder hvert år en lang række møder, selskaber og events på slottet. Men vi ønsker at øge kendskabet yderligere til Slottet og positionere det som det oplagte valg, når man ønsker at afholde møder og konferencer uden for centrum af København”, fortæller hun, og fortsætter:

”Vi har i en årrække udelukkende benyttet os af de mere klassiske markedsføringskanaler, men nu er tiden kommet til at forny vores kommunikation både hvad markedsføringskanaler og indhold angår. Vi skal møde morgendagens gæster og kunder på de kanaler og platforme, de følger, og indholdet i vores kommunikation skal have mere kant, selvironi og humor. Med videoerne ønsker vi at vise, at Bernstorff Slot ikke bare tilbyder smukke, hyggelige og historiske rammer til virksomhedens møder, og at vi møder vores gæster med professionel service på en imødekommende og afslappende vis, men at vi også har ”Plads til det hele”, som er det hele konceptet er bygget på.”

Se nogle af videoerne her:

https://youtu.be/hsn4g7BQA6g 

https://youtu.be/r7YUeVr__eo

https://youtu.be/oROQStqPtLA

https://youtu.be/yxiPHAUGMCo

Har du fået læst?

Hoteldirektør: ”Vi skal samarbejde om byen”

Inden 2021 er omme, vil København med al sandsynlighed have 7.700 hotelværelser mere, end byen har nu, skriver Berlingske. Det svarer til en stigning på over 40 procent på blot tre år, og det stiller krav til, at man udvikler byens turisme i et tæt samarbejde mellem hoteller og turistorganisationer.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne