Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Burger King-familien har fået et nyt, friskt og smeltende varmt medlem. Burger Kings nye ’Halloumi King’ er en burger, til alle der elsker burgere men gerne vil spise lidt mindre kød.
I ’Halloumi King’ har Burger King erstattet bøffen med halloumi. Halloumi er en helt særlig fast og saltet ost, der er blevet produceret på Cypern siden middelalderen. I Halloumi King bliver osten skåret i skiver og stegt, til den er perfekt gylden og sprød på begge sider. Udover den stegte ostebøf indeholder det nye burgermedlem en saftig kartoffelbolle fyldt med frisk salat, tomat, løg og en klassisk mayonnaise.
”Hvis man elsker brugere, men gerne vil begrænse kødindtaget, er dette en perfekt ny burger. Vi kan se, at vores kunder i langt højere grad efterspørger burgere uden kød – og i denne burger savner man absolut ikke kødet – takket være den store mængde smeltet ost. Burgere uden kød er en trend, som vi følger tæt, og vores udvalg af kødfrie burgere vokser, i takt med at efterspørgslen efter veggie-burgere med masser af høj kvalitet og fyldt med smagfulde råvarer, vokser ” siger marketingchef Sofie Navardsen, fra Burger King.
I Danmark kan gæsterne fra den 10. september købe den ostefyldte burger.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024