Flere hoteller i London bygger biografer, der skal huse private selskaber, forretningsmøder og gæster ude fra om aftenen. En biograf er ikke ny videnskab, men det er placeringen indenfor hotellets døre, og erfaringerne er succesrige.

En storskærm er en ny tendens for hotellernes produkt og samlingssted, skriver HotelNewsNow, hvor gæster samles i komfortabel indretning med unik underholdning, siger Alex Drown, der er salgsmanager for hotellet The Curtain, der har navngivet de nye biografomgivelser The Screening Room. Her er plads til 60 stående eller 35 siddende.

”Gæsterne har anmeldt rummet som deres favorit på hotellet. Der er storskærm, en privat bar, og selvfølgelig har vi tilføjet en popcorn-maskine,” siger han til HotelNewsNow. På the Georgian House Hotel blev ubenyttede toiletter og badeforhold bygget om til samme biografoplevelse i stedet for lagerrum. ”Vi arbejdede med flere idéer om, hvordan vi kunne skabe omsætning på rummet, og biografrummet forblev den bedste. 99 procent af reaktionerne har været utrolig positive,” fortæller Adam Rowledgde, der er hotellets general manager.

Læs mere her.

Har du fået læst?

Grønt lys til hoteludvidelse i København

Den norske hotelinvestor Wenaasgruppen får lov at udvide det 544 værelser store Radisson Blu Scandinavia på Amager med en ny hotelbygning på op mod ni etager og en kontorbygning på op mod syv etager. Det er mere end en fordobling af det eksisterende hotel på ca. 35.000 kvm., skriver EjendomsWatch.dk

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne