Når virksomheder booker møder, kurser og events på et af Arp-Hansen Groups hoteller, skal eventet være i harmoni med det, som virksomheden står for. Der bliver stillet højere og mere specifikke krav, og så er hele mødebooking-verdenen blevet voldsomt professionaliseret.

Dorte Krak, adm. direktør i Arp-Hansen, peger på, at mange i dag er langt mere berejste end tidligere, og der skal derfor mere til for at imponere mødedeltagere.

"Tidligere var det: "Vi skal bare have en frokostbuffet," men hos vores kunder er der nu en helt klar holdning til, hvad der skal indgå, for man ved, at det skal hænge sammen med det, man i øvrigt kommunikerer og signalerer som virksomhed," siger Dorte Krak.

Hotelkæde gør alle møder CO2-neutrale

Radisson Hotel Group er den eneste hotelkoncern, der automatisk og uden omkostning for gæsten kompenserer for CO2-aftrykket til hvert eneste møde og arrangement, som finder sted på kædens mere end 1.100 hoteller over hele verden. Det skriver virksomheden på sin hjemmeside.

Forening var truet af lukning: Nu er antallet af partnere tredoblet

I 2014 kører Marlene Horsbøl Sylvester-Hvid Danmark tyndt og besøger konferencecentre. Hun er hyret ind som adm. direktør i foreningen Danske Konferencecentre (DKBS). En nøgleopgave skal løses - kunderne skal tilbage, for årene efter finanskrisen var hårde for det danske konferencemarked og ikke mindst for den forening, hun var kommet i spidsen for, skriver Børsen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne