Hvordan er det nu lige, en flødeboller bliver til - sådan fra start til den er klar til at blive fortæret - for eksempel af en sulten hotelgæst - eller af et lækkersultent barn på kokkeskole.

Det var der god mulighed for at finde ud af på Hotel Crowne Plaza, da hotellet i dag afviklede kokkeskole for en flok børn. Via sit nyhedsbrev havde Crowne Plaza givet modtagerne mulighed for at tilmelde deres barn til kokkeskolen, der afvikles denne weekend. Et stort antal meldte sig - men der var kun plads til i alt 32 børn. Over 100 måtte nøjes med at stå på en venteliste.

Crowne Plaza oplyser, at det er helt tilfældigt, at deres kokkeskole falder sammen med børnenes efterårsferie. Kokkeskolen afvikles som en del af hotellets CSR (Corporate Social responsibility)  - altså virksomhedens opfattelse af socialt ansvar over for sine omgivelser.

Se indslaget fra TV2 Lorry her.

Trend: Lad maden påvirke gæstens velvære

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om, hvordan mad kan påvirke gæsternes velvære.

Kendt hotelprofil ny direktør på Ørestadshotel

I starten af august er der vagtskifte på et af hovedstadens store hoteller, når Jens Frank-Mikkelsen, der senest kommer fra en stilling som Director of Business Development på Hilton Hotel Sydney i Australien og før det på Hilton Phuket i Thailand, overtager chefstolen på Crowne Plaza Copenhagen Towers.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne