Lego House har haft et fornuftigt første år, men det næste bliver endnu bedre. Det er meldingerne fra Jesper Vilstrup, administrerende direktør i Lego House, præcis et år efter, at det store oplevelseshus i Billund for første gang slog dørene op.

450.000 mennesker har i løbet af det første år besøgt huset, og af dem har 225.000 købt en billet til oplevelseszonerne. Det er lidt færre end de 250.000 betalende gæster, som var målet for det første år.

Forventningen er dog, at det kommende år bliver bedre, selvom der ikke er sat noget konkret mål for antallet af besøgende.

”Jeg tror på, at vi kommer højere op end 225.000 betalende gæster. Hvis vi ikke havde haft en så varm sommer, som vi havde, tror jeg også, at vi havde nået 250.000. Men vejret gjorde, at vi var i hård konkurrence med strande og sommerhuse”, siger Jesper Vilstrup.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne