Best Western måler løbende gæstetilfredsheden på alle sine medlemshoteller. Samtidig udføres der årligt en grundig kvalitetskontrol, hvor hvert hotel gennemgås. Med baggrund i gæste- og kvalitetskontrollen uddeler kæden hvert år ”Quality Award” til det eller de hoteller, som udmærker sig ved gæstetilfredshed og kvalitetskontroller, som ligger langt over gennemsnittet, og det gør Hotel Fredericia.

Hoteldirektør, Einar Kring, er stolt over at vinde prisen:

”Vi har arbejdet målrettet på at blive blandt områdets allerbedste hoteller. Det har krævet udvikling og investering på alle parametre. Nye værelser og massive investeringer i hotellets ydre og indre bærer nu frugt”.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Marriott vil have større bid af MICE-markedet

Marriott Bonvoy Events’ hjemmeside – MarriottBonvoyEvents.com – skal fungere som et bredt favnende værktøj for møde- og eventplanlæggere. Den nye hjemmeside afløser Marriotts tidligere MICE-hjemmeside: Meetings Imagined, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne