Best Western måler løbende gæstetilfredsheden på alle sine medlemshoteller. Samtidig udføres der årligt en grundig kvalitetskontrol, hvor hvert hotel gennemgås. Med baggrund i gæste- og kvalitetskontrollen uddeler kæden hvert år ”Quality Award” til det eller de hoteller, som udmærker sig ved gæstetilfredshed og kvalitetskontroller, som ligger langt over gennemsnittet, og det gør Hotel Fredericia.

Hoteldirektør, Einar Kring, er stolt over at vinde prisen:

”Vi har arbejdet målrettet på at blive blandt områdets allerbedste hoteller. Det har krævet udvikling og investering på alle parametre. Nye værelser og massive investeringer i hotellets ydre og indre bærer nu frugt”.

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne