Ved første blik ser et reklamebillede for det australske hotel 'Sofitel Brisbane' umiddelbart helt uskyldigt ud. På billedet kan man se et ungt par ligge og slappe af i hotelsengen i deres hvide badekåber, mens de læser i henholdsvis en bog og en avis.

Umiddelbart ikke et billede, man tænker kan få nogen som helst op i det røde felt af forargelse, men en lang række kvindelige læsere af det australske magasin 'Good Weekend' med utrolig gode øjne, fik alligevel kaffen galt i halsen, da de i lørdags så reklamen i avisen 'Sydney Morning Herald'. Det skriver News.com.au.

Her spottede læserne nemlig, at mens manden læser den australske avis 'Australian Financial Review', som har fokus på erhvervs- og finansstof, så må kvinden tage til takke med en bog om modehuset Chanel.

”Lidt hurtig information til Sofitel Brisbane: Nogle kvinder er rent faktisk mere interesseret i, hvorvidt aktierne går op eller ned og ikke om sømmen/underkanten af kjolen gør det”, skriver en enkelt kvinde, som er rasende over reklamen.

Se billedet her.

SENESTE NYHEDSBREV

BRANCHENYHEDER

PRESSEKLIP

Har du fået læst?

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne