Ved første blik ser et reklamebillede for det australske hotel 'Sofitel Brisbane' umiddelbart helt uskyldigt ud. På billedet kan man se et ungt par ligge og slappe af i hotelsengen i deres hvide badekåber, mens de læser i henholdsvis en bog og en avis.

Umiddelbart ikke et billede, man tænker kan få nogen som helst op i det røde felt af forargelse, men en lang række kvindelige læsere af det australske magasin 'Good Weekend' med utrolig gode øjne, fik alligevel kaffen galt i halsen, da de i lørdags så reklamen i avisen 'Sydney Morning Herald'. Det skriver News.com.au.

Her spottede læserne nemlig, at mens manden læser den australske avis 'Australian Financial Review', som har fokus på erhvervs- og finansstof, så må kvinden tage til takke med en bog om modehuset Chanel.

”Lidt hurtig information til Sofitel Brisbane: Nogle kvinder er rent faktisk mere interesseret i, hvorvidt aktierne går op eller ned og ikke om sømmen/underkanten af kjolen gør det”, skriver en enkelt kvinde, som er rasende over reklamen.

Se billedet her.

Har du fået læst?

Hotel kick-off

Sæt allerede nu kryds i kalenderen den 19. marts, når HORESTA afholder Hotel kick-off i trekantområdet!

Nærmere information om tid, sted og tilmelding vil komme snarest.

Hilton klar med nyt varemærke

Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.

Ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro

Som et led i de organisatoriske ændringer der er sket i Montra Hotel A/S i 2019 kan virksomheden nu byde velkommen til Ture Lyhne som ny hotelchef på Montra Hotel Sabro Kro. Ture Lyhne kommer fra en stilling som Category Developer, Tulip Food Company/DC Foods.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne