Sommeren 2018 har vist sig at være en rutsjebanetur af de rigtigt sjove for Tivoli. Forlystelsesparken Tivoli øger omsætningen til 338 mio. kr., hvilket er bedre end sommeren sidste år, hvor vejret var sløjt, og omsætningen endte på 308 mio. kr.

Det fremgår af selskabets regnskab for tredje kvartal af 2018 og dermed perioden 1. juli til 30. september 2018.

”Den øgede aktivitet har medført, at de samlede indtægter i de første ni måneder er steget med 16 pct. i forhold til sidste år,” udtaler finansdirektør Andreas Morthorst i forbindelse med regnskabet.

På bundlinjen løfter Tivoli sit resultat for tredje kvartal til 68,5 mio. kr. mod 64,3 mio. kr. i samme periode sidste år.

Tivoli står selv bag nyt Tivoli Food Hall-madstade

Tivoli åbner nu for første gang eget madstade i Tivoli Food Hall. Det er noget, Tivoli længe har ønsket at gøre for at kunne afprøve nye koncepter, som her med skaldyr, og derfor har Tivoli set bort fra rækken af ansøgere på ventelisten.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne