Radisson Hotel Group markerede i sidste uge, at kædens første designhotel, 5-stjernede Royal i København, har gennemgået renovering for mange millioner og nu er med i hotelgruppens elite-gruppe, Radisson Collection.

”Vi fejrer ikke kun hotellets fortid, men lige så meget dets fremtid,” sagde Ole Sorang, nordisk marketingdirektør i Radisson Hotel Group, da hotelgruppen i dag, torsdag, havde indbudt flere hundrede samarbejdspartnere fra blandt andet firmakunder, flyselskaber, incoming- og erhvervsrejsebureauer samt venner af huset til en navngivning og launch af et af Københavns mest berømte hoteller, Royal i hjertet af hovedstaden.

Nu fører det 5-stjernede hotel navnet: Radisson Collection Royal Hotel Copenhagen.

Og selv om det er et berømt og værdsat hotel, er det også et hotel der skal klare sig i konkurrencen. Og den bliver ikke mindre i disse år, sagde Royal-hotellets irske general manager, Brian Gleeson, torsdag til STANDBY.dk:

 

Her er branchens gazeller

En gazelle er en virksomhed, som i løbet af fire regnskabsår hvert år har haft positiv vækst og samlet set mindst fordoblet omsætningen over de fire år.

Hotel-to-go: Abonnér på hotelydelser i hjemmet

På baggrund af feedback fra hotelgæster lancerer Nordic Choice Hotel i Stockholm en abonnementsordning, så gæster der er medlem af hotellets klub, kan opleve hotel-fornemmelsen hjemme, selv om de for længst er tjekket ud. Det sker til et udvalgt område – Kungsholmen i Stockholm – tæt ved hotellet, skriver Turisme.nu.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne