I dag lancerer McDonald's Danmark et spritnyt koncept, der hedder McDelivery. Altså et udbringningstiltag, hvor kunder via burgerkædens app kan bestille mad hjem til privaten.

I første omgang kører McDonald's en testperiode i hovedstadsområdet på seks måneder, hvor man i en radius på fire-fem kilometer fra en restaurant kan få maden bragt hjem i tidsrummet 11-22.

Burgerkæden har lavet et samarbejde med udbringningsfirmaet Wolt, og McDonald's Danmarks kommunikationschef, Mads Jensen, er spændt på, hvordan kunderne tager imod det nye tiltag.

”Vi ser, at udbringningsmarkedet vokser, og det giver god mening, at vi også forsøger os med det. Afhængigt af hvor man bor, vil det koste mellem 29 og 69 kroner at få maden bragt ud,” siger Mads Jensen til B.T.

 

Danske top-restauranter: Det er de bedste kunder

Onsdag kom smørrebrødsrestauranten Bar Rye hurtigt i vælten, da det kom frem, at børn under 12 år ikke er velkomne i biksen. Torsdag kan en række andre, danske restauranter så fortælle, at børn er mere end velkomne hos dem, skriver EB.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne