I dag lancerer McDonald's Danmark et spritnyt koncept, der hedder McDelivery. Altså et udbringningstiltag, hvor kunder via burgerkædens app kan bestille mad hjem til privaten.

I første omgang kører McDonald's en testperiode i hovedstadsområdet på seks måneder, hvor man i en radius på fire-fem kilometer fra en restaurant kan få maden bragt hjem i tidsrummet 11-22.

Burgerkæden har lavet et samarbejde med udbringningsfirmaet Wolt, og McDonald's Danmarks kommunikationschef, Mads Jensen, er spændt på, hvordan kunderne tager imod det nye tiltag.

”Vi ser, at udbringningsmarkedet vokser, og det giver god mening, at vi også forsøger os med det. Afhængigt af hvor man bor, vil det koste mellem 29 og 69 kroner at få maden bragt ud,” siger Mads Jensen til B.T.

 

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Nu åbner hotels gastronomiske fyrtårn

Indretningen af Hotel Alsiks nye restaurant, Syttende, er ganske som restaurantens køkken – helt uden dogmer. Materialer, møblement og service er af bedste kvalitet, men der er ingen krav til hverken designtradition eller ophav. Resultatet er den hyggelige minimalisme, der fremover skal være den fysiske ramme om Jesper Kochs gastronomiske vision.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne