Forenede Hotelservice. Sådan lyder navnet på et nyt tiltag fra landets næststørste servicekoncern Forenede. Det nye selskab skal planmæssigt servicere landets hoteller, restauranter og eventarrangører med en bred palet af ydelser i en tid, hvor branchen rekordtrives og udvider.

Og der er ingen jysk ydmyghed at spore hos den Esbjerg-baserede og brancheerfarne administrerende direktør, der skal stå i spidsen for Forenede koncernens nye landsdækkende forretningsben, når han bliver bedt om at sætte ord på ambitionerne for virksomheden. Målet står således helt klart for den nyansatte 49-årige direktør Allan Nielsen:

”Forenede Hotelservice har det klare og veldefinerede mål at blive Danmarks største og bedste leverandør af professionelle og målrettede facility management-løsninger til hele den danske hotel-, restaurations- og eventbranche,” siger han, og fortsætter:

”Vi har erfaringen, volumen, organisationen og fagkompetencerne til at kunne fungere som en totalleverandør af services til hotellerne i en tid, hvor deres fokus er på at kunne håndtere en stadig stigende efterspørgsel af værelser,” forklarer Allan Nielsen og peger på, at samarbejdet samtidig potentielt kan give væsentlige økonomiske besparelser, øget effektivitet og større fleksibilitet for hotellerne.

49-årige Allan Nielsen kommer senest fra en stilling som hoteldirektør for det 4-stjernede full-service hotel i Esbjerg kaldet ”Hotel Britannia”. Tidligere har han blandt andet bestredet stillinger som HR-direktør i en årrække for hotelkæden Hilton & Scandic, HR-vicedirektør i dagligvarekoncernen Dagrofa og som hoteldirektør for flere forskellige hoteller i Scandic-hotelkæden.

Læs hele historien her.

Ny direktør stoppet på kendt luksushotel efter få dage

I starten af september blev det kendte luksushotel Bandholm Hotel solgt til en gruppe erhvervsfolk, og Peter Bøgil, der har erfaring fra Ruths Hotel og Brøndums Hotel i Skagen, blev præsenteret som ny daglig hoteldirektør og medejer, skriver EB.dk.

Hotelkæde gør alle møder CO2-neutrale

Radisson Hotel Group er den eneste hotelkoncern, der automatisk og uden omkostning for gæsten kompenserer for CO2-aftrykket til hvert eneste møde og arrangement, som finder sted på kædens mere end 1.100 hoteller over hele verden. Det skriver virksomheden på sin hjemmeside.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne