Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Rundt omkring på cykelstierne i København er der dukket flere og flere cyklister op med blå jakker med teksten "Wolt" på ryggen.
Særligt inden for de seneste seks ugers tid, er der blevet flere af dem, som har trodset vind og vejr for at levere mad direkte hjem til folks hoveddør. Siden 8. oktober har det nemlig været muligt at få bragt sin BicMac eller anden favoritburger fra McDonalds direkte hjem til sig flere steder i Københavnsområdet - konceptet kalder de McDelivery.
Idéen er, at McDonald's i løbet af seks måneder vil se, om deres kunder vil tage muligheden for udbringning til sig, og om det stadig er muligt at levere maden i en tilfredsstillende kvalitet. Så indtil nu er ordningen stadig i et testforløb.
Men det ser ud til, at københavnerne har taget det til sig. I hvert fald har samarbejdet mellem ti McDonald's butikker og udbringningsservicen Wolt overgået alle forventninger.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025