Tilbage i februar håbede Djurs Sommerlands administrerende direktør, Henrik B. Nielsen, at forlystelsesparken i Nimtofte kunne nå at få råderet over et brunt turistskilt ved motorvej E45 allerede inden dette års sæsonstart i april.

I stedet er skiltet kommet op at stå nu - én uge efter, at Djurs Sommerland lukkede ned for sin sæson 2018, som med mere end 817.000 gæster viste sig at slå alle tidligere besøgsrekorder. Og det både ærgrer og glæder forlystelsesparkens direktør.

”Det er selvfølgelig en lidt pudsig og knap så optimal timing, at man begynder at reklamere for Djurs Sommerland i det øjeblik, vi har afsluttet sæsonen”, siger Henrik B. Jensen, som dog ikke rigtig kan få sig selv til at ærgre sig alt for meget over timingen.

”Vi skal huske på, at det jo ikke er et skilt, der er sat op med henblik på promovering af en enkelt sæson. Derfor ser vi fremad og glæder os over, at det nu endelig er kommet op. For det kommer til at promovere Djurs Sommerland i mange år frem”, siger Henrik B. Nielsen.

Tivoli ansætter ny havedirektør

Kasper Schumacher er netop ansat som havedirektør i Tivoli, hvor han også indgår i den udvidede direktion. Han kommer til Tivoli med solid erfaring i bagagen og stærke resultater fra oplevelsesbranchen. Kasper Schumacher har i forvejen stort kendskab til Tivoli, idet han fra 2003 til 2011 var en del af chefgruppen i Tivoli. Kasper Schumacher tiltræder den 23.3.2020.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne