Når flybilletten, koncertbilletten eller biografbilletten bestilles, udpeger kunderne helt selv, hvor de vil sidde. Nu er denne service også blevet en del af restaurantreservationen, skriver Hotelmarketing.com.

Den internationale reservationsportal OpenTable har nu gjort det muligt, at gæsterne selv kan udpege deres plads i restauranten, når de går gennem reservationsproceduren på nettet. Det betyder, at gæsterne på forhånd kan klikke af, om de vil specifikt vil sidde i baren, i restauranten eller udenfor.

Mediet Hotelmarketing.com skriver dertil, at valgfriheden giver gæsterne mere indflydelse på egen oplevelse, og samtidig vil det frigøre plads og muligheder for restauranterne i spidsbelastningstimerne.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Nu kommer robotterne til McDonalds

Fastfood-giganten McDonalds er tirsdag blevet enig med tech-virksomheden Apprente om en overtagelse. Det skriver CNBC, skriver Finans.dk.

Restaurantkæde får medhold i principiel sag

I februar beskrev Fødevarestyrelsens kontrollanter, hvordan medarbejderne hos Bone’s tog den salat, der ikke var blevet spist fra buffeten ved lukketid, og kørte det på køl om aftenen. Dagen efter gennemgik alle produkter en kritisk kontrol på udseende, konsistens, lugt og smag – og var alt fortsat frisk, blev produkt anvendt med andre friske produkter. Det skriver BT.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne