I et nyt partnerskab mellem den amerikanske pizzakæde Pizza Hut og Toyota har virksomhederne præsenteret en truck med en robot, der kan præparere, bage og pakke pizzaer. Pizza Hut-medarbejdere skal kun placere deres hænder på rattet. Det skriver Skift.com.

”Vi får ovnen endnu tættere på kundernes dør, og det er noget ingen andre gør,” siger Nicolas Burquier, der er Pizza Huts amerikanske kunde- og produktionschef, og han tror, at gæsterne vil synes om det.

”Vi er ret overbeviste om, det vil forbedre gæsteoplevelsen. Jo tættere vi flytter produktionen på deres hjem og nedsætter leveringstiden, dets bedre og varmere produkt får de,” forklarer han.

Indtil videre virker prototypen, men det er ikke fastlagt, hvornår den automatiserede pizzafabrik på firehjul, får sin første bestilling.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Rejsende vil ikke være del af overturisme

Hvad kommer til at definere turismeerhvervet næste år? Booking.com har givet deres bud, og her nævner platformen ’rise of the second cities’ – altså øget fokus på de byer, som ligger i laget lige under hovedstader m.m.

Trend: Tiltræk gæster gennem deres DNA

Det har aldrig været nemmere at finde ud af, hvor man nedstammer fra. En simpel DNA-test kan afsløre personers rødder og give den enkelte indsigt i, hvilke etniciteter de i virkeligheden bærer rundt på. Genkortlægnings-virksomheden 23andme er blot én af de førende virksomheder inden for dette område og de har indgået et samarbejde med Airbnb.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne